COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT D'ARTESA DE SEGRE

COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT D'ARTESA DE SEGRE

imagen
COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT D'ARTESA DE SEGRE
L’Ajuntament informa, segons dades facilitades pel Centre d’Atenció Primària, que la situació de l'Àrea Bàsica de Salut  pel que fa al COVID- 19  és la següent:

Durant la setmana del 20 al 26 d'abril s'han diagnosticat 2 cassos possibles de COVID-19 a l'ABS d'Artesa de Segre.
En aquests moments no hi ha cap persona de l'ABS ingressada per aquest motiu. 

La Direcció del CAP es planteja reprendre en els propers deis l’activitat assistencial. De moment es gestionarà amb visites virtuals, ja sigui telefòniques, @consultes, o videoconsultes, i es deixaran les visites al CAP a criteri del professional. 

Des d’aquesta setmana el CAP s’ha fet càrrec de l'atenció sanitària de la Residència Municipal d'Artesa de Segre.

Hi ha tres punts prioritaris des d’aquest moment de desconfinament progressiu  que haurem de mantenir com a hàbits:  
  • mantenir les distàncies socials de 1.5 metres entre persones
  • utilitzar mascareta quan aquestes distàncies no es poden mantenir 
  • rentat de mans abans i després de qualsevol activitat

 Amb l’actitud i conducta de tots ens en sortirem.

Artesa de Segre, 1 de maig de 2020