Artesa de Segre reprèn el mercat dels diumenges
COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT:
es reprèn el mercat dels diumenges

COMUNICAT AJUNTAMENT
L’Ajuntament d’Artesa de Segre informa a tots els veïns i veïnes del municipi que el proper diumenge 3 de maig de 2020 es farà el mercat setmanal, però no serà un mercat amb el format habitual. Es farà en horari de 9 a 13h i només comptarà amb parades de fruita, verdura i planter.
Es seguiran les instruccions i mesures establertes, en tot moment.
Totes les persones que vagin a comprar al mercat hauran de complir amb les mesures preventives descrites per fer front a la Covid-19.
Mentre duri el mercat es controlarà que es compleixin aquestes mesures i si hi ha molta afluència de gent es regularà.
Artesa de Segre, 1 de maig de 2020