eBANDO AJUNTAMENT ARTESA DE SEGRE
IMPORTANT: informació sobre la situació actual.

COMUNICAT DE L’AJUNTAMENT D’ARTESA DE SEGRE
L’Ajuntament informa que:
Tot i que les notícies que ens arriben de la regió sanitària i el confinament de la comarca del Segrià són alarmants, des del CAP ens informen que des de l’últim comunicat i amb totes les proves fetes al CAP d’Artesa de Segre només una sola ha sortit positiva i amb un bon aïllament i seguiment dels contactes, no hi ha hagut cap cas derivat.
L'estiu ens pot ajudar, ja que sembla que amb la calor el SARS-COVID 2 no és tan actiu i les activitats que fem són més habitualment a l'aire lliure, on és més difícil la transmissió del virus. Però tenim en contra que obrim portes a la socialització, ens trobarem amb persones que fa temps que no veiem, anirem a les piscines, vindran els estiuejants, farem festes i estarem en ambients més relaxats,.... I NO PODEM BAIXAR LA GUÀRDIA.
Hi ha tres MESURES ESSENCIALS que hem de mantenir i complir rigorosament:
1. Rentat de mans abans i després de tocar i fer qualsevol cosa.
2. Mantenir una distància física de 1.5 metres amb altres persones
3. Portar mascareta, sobretot quan no puguem mantenir la distància física.LA MASCARETA s'ha de portar tapant boca i nas, NO s'ha de treure la per parlar i NO podem anar-la tocant amb les mans, perquè pot estar infectada i infectar-nos amb les mans.
Amb l’actitud i conducta de tots ens en sortirem.
Artesa de Segre, 6 de juliol de 2020