Poca resposta a l''autofútbol'

Poca resposta a l''autofútbol'
20/06/2020
Tot just 20 cotxes es donen cita a Artesa de Segre

L'aparcament de l'institut d'Artesa de Segre va estrenar ahir el Autofutbol, una iniciativa privada que, seguint els passos de l'autocine de Golmés, permet als aficionats veure els partits de Barça.
En aquesta primera edició la trobada triat va ser el que va enfrontar els de Quique Setién amb el Sevilla i uns 20 cotxes es van acostar fins al recinte per gaudir del xoc.
Les portes es van obrir a les 20.00 hores per poder complir totes les mesures de seguretat i control sense problemes i, de passada, començar a escalfar l'ambient. L'organització va disposar d'un servei de bar i va donar crispetes de forma gratuïta a tots els que van pagar l'entrada de 10 euros.
Aquesta iniciativa pionera es tornarà a repetir el pròxim dia 30 amb motiu de el partit entre el Barça i l'Atlètic de Madrid i no es descarta ampliar-lo a altres jornades.
Enllaç notícia La Mañana