Descarrila 1 Alvia Madrid-La Corunya a Zamora

Descarrila 1 Alvia Madrid-La Corunya a Zamora després de xocar contra un turisme.
Descarrila 1 Alvia Madrid-La Corunya a Zamora després de xocar contra un turisme: dos morts i cinc ferits
Foto EFE
Segons el servei 112 de Castella i Lleó hi ha dos morts i cinc ferits.
 Fins al lloc s'han desplaçat efectius de Sacyl, de la Policia i dels Bombers Els viatgers han resultat il·lesos i hi ha previst transbord en bus fins Zamora, i des d'allà fins a destinació novament en tren.
 El tren Alvia Madrid-La Corunya ha descarrilat al municipi zamorà de la Hiniesta a primera hora de la tarda d'aquest dimarts, segons ha confirmat la Delegació de Govern. Diverses trucades rebudes pel servei 112 de Castella i Lleó han indicat que l' accident s'ha produït a l'caure un cotxe tot terreny des d'un pont i xocar el tren contra ell. 
 L'ocupant de turisme ha mort. Les dues persones atrapades a la màquina ha estat rescatades però un d'ells ha mort abans de ser traslladat, el segon ha estat traslladat a la UVI mòbil a l'Complex Assistencial de Zamora. 
 A més, el personal sanitari ha atès a cinc ferits lleus, traslladats en ambulàncies de suport vital bàsic de Sacyl i Creu Roja a l'a el Complex Assistencial de Zamora. Segons les autoritats , la locomotora s'ha sortit de les vies i els dos maquinistes van quedar atrapats en la mateixa, havent de ser de ser excarcerats. 

 Els vagons han quedat en peu i els passatgers , 180, han sortit pel seu propi peu, il·lesos La sala d'operacions de l'112 dóna avís de l' incident a Guàrdia Civil (COS), bombers de Zamora, Creu Roja, que envia una ambulància de suport vital bàsic ja Emergències sanitàries- Sacyl , que envia dos helicòpters medicalitzats, dues ambulàncies de suport vital bàsic i una UVI mòbil.

Font:Tele 5