e BAMDO AJUNTAMENT ARTESA DE SEGRE

IMPORTANT: comunicat sobre la situació actual

Imatge
COMUNICAT AJUNTAMENT
L’Ajuntament informa, segons dades facilitades pel Centre d’Atenció Primària, que la situació de l'Àrea Bàsica de Salut  pel que fa al COVID- 19  és la següent:
En l’ABS s’està fent seguiment de 3-4 persones al dia amb simptomatologia, durant la setmana només una d’aquestes persones ha donat positiu. Totes elles estan seguint el confinament i les pautes adients.

En aquest context de desconfinament en FASE 1, cal que tots siguem molt prudents, responsables amb les nostres accions i conseqüents amb el nostre comportament.

Tots tenim ganes de retrobar-nos, però en les mans de tots està que sigui un èxit. A les nostres xarxes trobareu resposta a totes les preguntes que us feu sobre què podeu fer i què no. En concret a l’eBando Artesa de Segre i a instagram @ajuntamentartesadesegre.

Hem de ser molt conscients dels hàbits que hem de seguir en les nostres relacions socials: 


  • mantenir les distàncies socials de 2 metres entre persones
  • utilitzar mascareta quan aquestes distàncies no es poden mantenir 
  • rentat de mans abans i després de qualsevol activitat.


Amb l’actitud i conducta de tots ens en sortirem.

 Artesa de Segre, 23 de maig de 2020