e BAMDO AJUNTAMENT ARTESA DE SEGRE
IMPORTANT: comunicat sobre la situació actual
COMUNICAT AJUNTAMENT
L’Ajuntament informa, segons dades facilitades pel Centre d’Atenció Primària, que la situació de l'Àrea Bàsica de Salut pel que fa al COVID- 19 és la següent:
En l’ABS s’està fent seguiment de 3-4 persones al dia amb simptomatologia, durant la setmana només una d’aquestes persones ha donat positiu. Totes elles estan seguint el confinament i les pautes adients.
En aquest context de desconfinament en FASE 1, cal que tots siguem molt prudents, responsables amb les nostres accions i conseqüents amb el nostre comportament.
Tots tenim ganes de retrobar-nos, però en les mans de tots està que sigui un èxit. A les nostres xarxes trobareu resposta a totes les preguntes que us feu sobre què podeu fer i què no. En concret a l’eBando Artesa de Segre i a instagram @ajuntamentartesadesegre.
Hem de ser molt conscients dels hàbits que hem de seguir en les nostres relacions socials:
- mantenir les distàncies socials de 2 metres entre persones
- utilitzar mascareta quan aquestes distàncies no es poden mantenir
- rentat de mans abans i després de qualsevol activitat.
Amb l’actitud i conducta de tots ens en sortirem.
Artesa de Segre, 23 de maig de 2020