TRACTA'M BÉ TORNA A RÀDIO ARTESA

“Tracta’m bé”

La campanya “Tracta’m bé” va néixer al Solsonès amb la intenció d’arribar a un públic ampli ide donar veu als diferents abusos que pateix la gent gran, des dels més subtils fins als més evidents. La campanya s’ha estès a altres comarques i a la Noguera ho ha fet a través dels “Relats amb tracte”, un recull de dotze relats de ficció que descobreixen petites històries quotidianes que amaguen una realitat tan desconeguda com silenciada.

L’EAP Artesa de Segre,Ràdio Artesa de Segre i L’Ajuntament d’Artesa de Segre han treballat conjuntament per donar veu a aquesta iniciativa,impulsada pel Consell Comarcal del Solsonès. Les diverses històries que formen part dels“Relats amb tracte”han estat adaptades per al format radiofònic i són interpretades pel Grup de Teatre d’Artesa de Segre. S’emetran per Ràdio Artesa de Segre el 13 d'abril, de dilluns a dissabte, a les 12 i a les 17 h. Es poden escoltar al 90.2 de l’FM o a través de la pàgina web https://radioartesadesegre.blogspot.com/ 







L’envelliment de la població és un fenomen creixent de transformació social. En aquest escenari, cal estar molt alerta a les situacions de vulnerabilitat que poden patir les persones grans, com el maltractament o l’abús físic, sexual, psicològic i emocional, l’abandonament i la negligència o l’abús material o financer. 


Aquestes diverses expressions d’abús o omissió envers les persones grans són una de les formes de violència més ocultes en la nostra societat. Una realitat silenciada contra la qual lluita aquesta campanya.

FON DE LA  NOTÍCIA: LANOGUERATV