Comunicat de l'Ajuntament d'Artesa de Segre
IMPORTANT:
comunicat de l'Ajuntament d'Artesa de Segre.

COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT D'ARTESA DE SEGRE
L’Ajuntament informa que, segons ens ha traslladat el Centre d’Atenció Primària, la situació de l'Àrea Bàsica de Salut pel que fa al COVID- 19 és la següent:
Des de l’inici de la pandèmia, amb 7 casos confirmats de coronavirus, han rebut l’alta 3 persones i 1 persona no la va superar. Actualment hi ha 3 persones amb positiu per coronavirus, de les quals 1 està ingressada a l’hospital.
Hi ha en aquest moment 29 persones amb simptomatologia compatible.
Des del CAP es segueix fent seguiment a les persones confinades tant per casos com per contacte directe amb algun malalt.
Totes elles rebran l’alta després d'haver passat 14 dies d'aïllament sense símptomes.
La situació, tot i la primera fase de desconfinament, segueix essent la mateixa:
· Mantenir la distància superior a 1’5 metres entre persones.
· Rentat de mans sovint.
· Ús de mascaretes
· Confinament a casa, quan no sigui necessari i justificat el desplaçament.
Entre tots ens en sortirem.
Artesa de Segre, 16 d'abril de 2020