COMUNICAT: anulades totes les activitats del mes de maig.
COMUNICAT:
anulades totes les activitats del mes de maig.

COMUNICAT DE L’AJUNTAMENT D’ARTESA DE SEGRE
L’Ajuntament d’Artesa de Segre informa:
Conseqüència de l’estat d’emergència i seguint les recomanacions del departament de Salut per tal d’aturar aquesta pandèmia, recordem i informem que queden anul·lades totes les activitats que teníem programades pel mes de Maig:
- - La cursa Lo Meló que organitza el CUDOS prevista pel dia 1 de maig.
- - L’Aplec de Refet i la caminada fins a Seró prevista pel dia 1 de maig.
- - La sessió d’aules universitàries organitzades des del Consell Comarcal de la Noguera, del 14 de maig.
- - Cursa Montsec, del dia 16 de maig.
- - L’obra de teatre infantil La nena dels pardals prevista pel dia 17 de maig.
- - La doble sessió de cinema al CUBBTURAL prevista pel 23 de maig.
- - Concert Gospel de l’església evangelista previst pel 24 de maig.
- - L’obra de teatre Una història real prevista pel dia 30 de maig.
Així mateix, aprofitem per recordar-vos i anticipar-vos que:
- - L’obra Amb veu de dona queda fixada pel 18 d’octubre a les 18:00h
- - L’obra Un dia qualsevol queda programada pel dia 20 de setembre a les 18:00h.
- - L’obra de teatre infantil Un món (i un munt) de dracs tindrà lloc el dia 23 de Juliol i serà gratuïta.
- - L’obra de teatre infantil La nena dels pardals queda programada el dia 25 de novembre a les 18h.
- Aquelles persones que ja tenien adquirides algunes entrades i la vulguin guardar la seva entrada serà vàlida per aquestes noves dates. En cas contrari, qui no pugui assistir a l’obra en alguna nova data se li retornarà l’import a les oficines de l’ajuntament quan s’aixequi l’estat d’alarma i s'hi pugui accedir de nou.
Us animem a tenir en compte aquestes noves dates.
Aprofitem per dir-vos també, que l’important de qualsevol situació és ser resilient i adaptar-se als canvis que van arribant, malgrat la situació cada cop és més difícil. Per aquest motiu, i per no perdre tradicions tant nostres i el contacte amb tots vosaltres, seguim pensant en nous formats per dur a terme diverses activitats. Us anirem informant.
Disculpeu per les molèsties que això us hagi pogut ocasionar, però recordeu: ara toca que ens quedem a casa. Ho estem fent molt bé. Tot anirà bé.
Dilluns, 27 d’abril de 2020