Necessitem que tothom es registri a l'APP STOP COVID-19

MOLT IMPORTANT! Necessitem que tothom es registri a l'APP STOP COVID-19

Benvolgudes, benvolguts,
necessitem que tothom es registri a l'APP STOP COVID-19. Això ens permetrà resoldre situacions de salut personal i tenir un mapa de distribució i intensitat de casos i poder actuar.
Per això és important que s'hi inscrigui tothom tingui o no símptomes, sigui o no positiu per coronavirus.
Comptem amb vosaltres.

Com puc descarregar-la?
Disponible en iOS:

QUEDA'T A CASA
TOT ANIRÀ BÉ.