IMPORTANT: repartiment de butà a Artesa de Segre

IMPORTANT: repartiment de butà a Artesa de Segre
L'AJUNTAMENT D'ARTESA DE SEGRE INFORMA:
Fa uns dies vam publicar mitjançant aquesta mateixa plataforma un comunicat on explicàvem, de manera resumida, que el repartiment de butà deixava de fer-se casa per casa en el format que era habitual.
Per facilitar i garantir als veïns i veïnes la recepció de botelles de butà, hem contactat amb l’empresa per tal d’arribar a un acord i us informem de com serà el funcionament del repartiment mentre duri l'estat d'alarma:
- Es repartirà les bombones de butà els dimarts.
- De dimecres a divendres caldrà trucar al telèfon 973 237 237 i deixar anotada el nom i l'adreça on portar el butà.
- El dimarts, passaran a recollir la bombona buida a les adreces indicades. Per evitar contactes caldrà deixar també l'import de pagament exacte damunt la bombona buida (si no sabeu l'import podeu preguntar-lo en el moment de fer la trucada). Us deixaran la bombona a l’adreça indicada.
Per qualsevol dubte podeu fer la consulta al telèfon que us hem facilitat.
El primer dia de repartiment serà el 31 de març.
Si us plau, tot i que penjarem també cartells, feu extensiva aquesta informació a usuaris del servei que no tinguin accés a les xarxes. Siguem solidaris.
Moltes gràcies.
Queda’t a casa.