"NENES i NENS" amb Anna Sahun. al CUBBTURAL
‘Nenes i nens’
A prop de 200 persones vare gaudir de "NENES i NENS" amb Anna Sahun.
Ella és una dona emprenedora, valenta que no acota el cap davant les adversitats. Va conèixer el seu marit fent cua en un vol d’Easyjet i d’entrada li va caure fatal. Però va resultar ser un paio espavilat amb qui va acabar tenint dos fills. La petita vol jugar a arquitectes i construeix edificis de fang, el seu germà li bombardeja perquè “s’hi han amagat els terroristes”.Ser una bona mare pot resultar frustrant. Ser una dona emprenedora, també. Però el més frustrant de tot és descobrir, massa tard, que l’home de qui et vas enamorar és l’home equivocat.
Joel Joan dirigeix ‘Nenes i nens’, un monòleg protagonitzat per Anna Sahun amb un missatge feminista que qüestiona l’equilibri de poder entre els sexes.
- Un muntatge que reflexiona sobre un dels temes més candents actualment: les relacions personals i el masclisme. La història d’una dona enamorada i casada amb el company perfecte. Superwoman i amb la vida resolta. Però ja ho diu la dita…les aparences enganyen.
- Nenes i nens és un muntatge que té de tot: una comèdia amb un rerefons de drama, tensió i suspens. Res no és el que sembla, i la companyia et promet un gir final que no podràs oblidar.
Josep Manel Gil