Marihuana en dos habitatges de la Noguera
Marihuana en dos habitatges de la Noguera
Els Mossos detenen dues persones acusades de cultivar marihuana en dos habitatges de la Noguera
Són un home que havia adaptat una instal·lació en un pis buit de Balaguer i una dona que tenia una plantació a la seva masia d’Artesa de Segre
L’altra, detinguda el 17 de juliol, és una dona de 37 anys, nacionalitat romanesa i veïna d’Anyà, a Artesa de Segre (Noguera), que usava la seva masia per cultivar la droga. Tots dos van quedar en llibertat després de declarar davant el jutge.
Els Mossos d’Esquadra sospitaven que en un pis del carrer Barri Nou de Balaguer es dedicava al cultiu de marihuana i el seu propietari els va informar que a l’habitatge no hi vivia ningú. Quan els agents van accedir al seu interior van trobar cablejat elèctric que estava connectat de manera fraudulenta a la xarxa pública.
A més, diverses habitacions s’havien adaptat per cultivar marihuana. Hi van trobar làmpades, aparells d’aire condicionar, esqueixos, sacs amb nitrats i llavors, entre d’altres. Hores més tard van localitzar i detenir a Balaguer la persona que presumptament s’encarregava de la plantació.
El dia 17 de juliol, van fer una entrada a l’habitatge i durant l’escorcoll van trobar 72 plantes en procés d’assecatge, 99 plantes en dos horts de la masia i una bàscula de precisió i van detenir la dona que presumptament s’encarregava de la plantació.
Informa: ACN Fotos: Mossos d’Esquadra

