Hi Ha algú???? a la Casa de la Vila???

UN SERVEI DE RECOLLIDA DE BROSSA COLLONUT
JA FA UN MES QUE ESTÀ AIXÍ.
A QUI CORRESPONGUI QUE FACI LA FEINA PER LA QUE ENS COBREN.

Cementiri d’Artesa de Segre EL 3 DE JULIOL



Cementiri d’Artesa de Segre EL 11 DE JULIOL