Artesa de Segre se suma a la campanya #VHTocaElCor
Artesa de Segre se suma a la campanya
#VHTocaElCor a través de la cursa de muntanya Lo Meló
La recaptació de 400 euros ajudaran a fer avançar la investigació sobre cardiopaties congènites infantils i a sensibilitzar la societat en aquest camp.La cursa Lo Meló, organitzada pel club de muntanya CUDOS i l’Ajuntament d’Artesa de Segre, té un recorregut on predominen els corriols i que busca els millors paisatges de la seva comarca, la Noguera. Enguany va proposar dos circuits pels corredors i dos circuits pels caminadors:
curses de muntanya de 23 i 14 quilòmetres respectivament, de desnivell positiu, i caminades de muntanya de 14 i 10 quilòmetres, de desnivell positiu.
Els 300 inscrits en total van gaudir de vistes emblemàtiques d’Artesa de Segre, com les que ofereixen el corriol de la Mina i de les Abelles, Colldelrat, Bassa del Metge, Grealó, Vilves, Torre de les Viudes, Ermita del Roser, Barranc de les Bruixes, Cal i Vent i el Castellot.
A més, van col·laborar en una bona causa, com és la investigació per fer front a les cardiopaties infantils gràcies a la campanya #VHTocaElCor.
