Canvi de sistema de recollida de residus a ARTESA DE SEGRE

El Consell Comarcal inicia el canvi de 
sistema de recollida de residus a la Noguera 
"ARTESA DE SEGRE"
On va la brosa?
No trobes el contenidor que tenies a la porta?
Des del Consell Comarcal de la Noguera, en col·laboració amb els ajuntaments de la comarca (Artesa de Segre), ha començat a implantar el nou model de recollida per illes per tal d'incrementar el percentatge de residus recollits de manera selectiva.

L'objectiu d'aquest canvi és reduir els quilos de deixalles que es llencen al contenidor a través de les illes, que es preveu que estiguin instal·lades a tota la comarca abans d'acabar l'any.


 CONTENIDORS DE CARTRÓ I VIDRE
(Diaris, Revistes, Boses, Capces, Papers)

 ENVASOS LLEUGERS 
(Brics, Safates, Esprais, Llaunes, Boses, Iogurts)

ORGÀNICA I REBUIG
ILLES ESTABLERTES:5 CONTENIDORS
C/ BALMES(Camp de fútbol)



C/ Mª ANZIZU (Plaça Ajuntament)


Ctra.AGRAMUNT (Pitzeria "Que bé!!)




Ctra: AGRAMUNT (BAR MANEL)




El Consell Comarcal ha engegat diferents campanyes de conscienciació com les xerrades adreçades als veïns i veïnes dels pobles corresponents, en les quals se'ls informa sobre la quantitat de residus que es generen a cada municipi per habitant i de les conseqüències econòmiques que això comporta.
(Continuarem informant dels punts)