TRACTA'M BÉ
RELATS AMB TRACTE
12 de Novembre tornem a emetre els relats
A les 12 del migdia i a les 5 tarda
al 90.2 fm o al Web
12 de Novembre tornem a emetre els relats
A les 12 del migdia i a les 5 tarda
al 90.2 fm o al Web
CAMPANYA TRACTA’M BÉ
Campanya de prevenció dels
maltractaments a la gent gran
RELATS AMB TRACTE
L’envelliment de la població és
un fenomen important i progressiu de transformació social. En aquest escenari,
hem d’estar molt alerta a les situacions de vulnerabilitat que poden patir les
persones grans, com el maltractament o l’abús físic, sexual,psicològic o
emocional, l’abandonament, la negligència o l’abús material o financer.
Aquestes diferents expressions
d’abús o omissió envers les persones grans són unes de les formes de violència
més ocultes en la nostra societat.
Per aquest motiu hem volgut
endegar la campanya Tracta’m Bé de prevenció de maltractaments a les persones
grans.
La campanya Tracta’m Bé és una
campanya que va néixer al Solsonès però amb la intenció d’arribar a molts llocs
i a molta gent, una campanya feta per trencar silencis i tabús, una campanya
per donar veu als diferents abusos que pateix la gent gran, des dels més
subtils fins als més evidents.
Relats amb tracte és una ullada als diferents tipus de maltractaments que poden patir la gent
gran; a través de dotze relats de ficció descobrirem petites històries
quotidianes que amaguen una realitat tan desconeguda com silenciada.
Els diferents relats amb tracte seran interpretats pel GTA “Grup
de Teatre d’Artesa de Segre” i radiat per Ràdio Artesa de Segre