TRACTA'M BÉ

RELATS AMB TRACTE
12 de Novembre tornem a emetre els relats
A les 12 del migdia i a les 5 tarda
al 90.2 fm o al Web 

CAMPANYA TRACTA’M BÉ
Campanya de prevenció dels maltractaments a la gent gran
RELATS AMB TRACTE

L’envelliment de la població és un fenomen important i progressiu de transformació social. En aquest escenari, hem d’estar molt alerta a les situacions de vulnerabilitat que poden patir les persones grans, com el maltractament o l’abús físic, sexual,psicològic o emocional, l’abandonament, la negligència o l’abús material o financer.
Aquestes diferents expressions d’abús o omissió envers les persones grans són unes de les formes de violència més ocultes en la nostra societat.
Per aquest motiu hem volgut endegar la campanya Tracta’m Bé de prevenció de maltractaments a les persones grans.
La campanya Tracta’m Bé és una campanya que va néixer al Solsonès però amb la intenció d’arribar a molts llocs i a molta gent, una campanya feta per trencar silencis i tabús, una campanya per donar veu als diferents abusos que pateix la gent gran, des dels més subtils fins als més evidents.
Relats amb tracte  és una ullada als diferents tipus de maltractaments que poden patir la gent gran; a través de dotze relats de ficció descobrirem petites històries quotidianes que amaguen una realitat tan desconeguda com silenciada.
Els diferents relats amb tracte seran interpretats pel GTA “Grup de Teatre d’Artesa de Segre i radiat per Ràdio Artesa de Segre